Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met het aansluiten van HDMI van mijn laptop naar mijn tv. Ik heb een Samsung NP305E5A-S02NL, en een Phillips 4300 series - LED TV. Het probleem is dat als ik de laptop naar tv aansluit, er niks gebeurd. Ik heb al vanalles geprobeerd, een andere HDMI kabel, andere HDMI-poort, Alles behalve laptop losmaken (zoals Xbox), laptop opnieuw opstarten terwijl de kabel aangesloten is, ik heb alles ge-update (videokaart, drivers, tv-software update), en niets heeft gewerkt. 
Het rare is dat mijn laptop het wel doet op de tv van een huisgenoot, en zijn laptop doet het ook gewoon aan mijn tv. Het is alleen de combinatie van mijn tv en mijn laptop, en ik weet niet welke van de 2 het probleem veroorzaakt.

Heeft iemand een oplossing? Ik wil alles proberen maar ik kan nergens meer opkomen, behalve een omvormer van 60 euro kopen wat ik niet van plan ben. 

Alvast bedankt,

Groeten van Jeffrey

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.