Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

sinds gisteren gaat mijn Pc bij het opstarten naar opstartherstel om dan te blijven hangen , hoe kan ik dit verhelpen

als ik probeer op te starten in veilige modus schakelt hij onmiddellijk terug naar opstartherstel om dan weer te blijven hangen. Ik heb drie imige dvd , kan ik die eventueel gebruiken om terug windows te herstellen .

mvg 

thekei

Geplaatst:

Indien je in het bezit bent van een Windows 7 installatieschijf zou je een systeemherstel kunnen uitvoeren.

Je kan ook Windows 7 downloaden via deze link (klik erop) dan het schijfje branden met de functie image branden en systeemherstel uitvoeren, hoe dat moet lees je hier (klik erop).

De image dvd kan je ook gebruiken, maar ik vermoed dat het schijfjes zijn om terug naar fabrieksinstellingen te gaan?

Uiteraard is het ook mogelijk dat er een hardwareprobleem is zoals een defecte harde schijf, maar probeer eerst maar bovenstaande.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.