Ga naar inhoud

Internet is veel versclechterd, maar waarom?


thepjpollie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De malware is mooi opgeruimd.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Hoe staat het nu met de internet snelheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiedag :)

 

Alvast nog eens bedankt voor de hulp!

Ik weet niet of het opgeruimd is want ik heb nog steeds zo'n zever bij mij google

Zie bijlage: post-24746-0-33222900-1424461020_thumb.p

 

En mijn internet kan ik momenteel niet testen, ik ben op vakantie...

Ik kan het zondag laten weten.

 

Hopelijk kan u mij hierbij helpen...

Bedankt!

aangepast door thepjpollie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet meedelen, in het begin liep mijn internet goed! Nu loopt het nog slechter dan vooraf!

Ik heb niets gedownload! Ik heb gewoon op het internet gezeten en via een communicatie programma zitten praten.

In het begin ging dat zonder problemen, maar nu hoor ik de andere persoon in snokjes en duurt het lang tegen een video van youtube laadt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit met alle browsers of enkel met chrome?

 

Open Google Chrome, log in met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.

  • Klik vervolgens op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK

5309c5cd05853-chrome.png



  • Log vervolgens uit op Google Chrome en sluit chrome.
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd maar ondertussen kan je verder surfen met een andere browser.
  • Log aan het einde van de middag even opnieuw in en kijk of de wijzigingen inmiddels zijn doorgevoerd en het probleem is verholpen.

 

 Als het probleem is opgelost, kan je de synchronisatie weer inschakelen.

 

Tijdens het wachten kan je AdwCleaner nog eens uitvoeren zoals Stegisoft aangaf in bericht nr 2 en het logje plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.