Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Probeer eens of dit helpt.

 

Open Google Chrome, log in met het Google account en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.

  • Klik vervolgens op Instellingen
  • Klik nu op de optie Google dashbord.
  • Klik vervolgens in het nieuwe tabblad op de knop Stopzetten en wissen.
  • Klik in het scherm wat nu verschijnt op OK

5309c5cd05853-chrome.png



  • Log vervolgens uit op Google Chrome en sluit chrome.
  • Het kan enkele uren duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd maar ondertussen kan je verder surfen met een andere browser.
  • Log aan het einde van de middag even opnieuw in en kijk of je nog steeds de download krijgt bij het openen van Chrome.
  • Als het probleem is opgelost, kan je de synchronisatie weer activeren.
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Als je de synchronisatie hebt uitgeschakeld via het dashbord, was dat hoogst waarschijnlijk de oplossing.

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp  afsluiten.
Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.