Ga naar inhoud

De systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb zoek.exe gerund. Het venster wordt niet gesloten. De laatste regel is: EOF on wo 18-02-2015 at

10:37:58,87 EOF betekent toch End Of File. Kan ik het venster nu sluiten. En kan ik de log-file weer in C:/ vinden?

Geplaatst:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

• Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Ik heb AdwCleaner.exe uitgevoerd als administrator.

Toen ik thuis kwam was het programma klaar, maar ik had wel een melding van AVG:

Unknown.

AVG detects this highly active virus.

C:\users\Ani\Desktop\adwcleaner4.111.exe     

C:\users\Ani\AppData\Local\Temp\sqlite.dll

C:\users\Ani\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe

Ik heb deze maar verwijderd en Verplaatst naar Quarantine. Het bestand was daarna ook van het bureaublad verwijderd.

Ik kon de logfile AdwCleaner(S0).txt van vandaag niet vinden, er zat wel nog een in van een oudere datum.

De file AdwCleaner(R4).txt van vandaag zit er wel in. Dus stuur deze maar mee, en dan hoor ik verder nog wel welke actie ik nu moet ondernemen.

AdwCleanerR4.txt

Geplaatst:

Na de scan moet je ook op de knop verwijderen klikken om de gevonden bedreigingen ook echt te verwijderen.

Als je AVG moeilijk doet over AdwCleaner, kan je AVG tijdelijk uitschakelen voor je AdwCleaner uitvoert.

Klik met rechts op het AVG icoontje in het systeemvak.

Kies dan voor beveiliging door AVG tijdelijk uitschakelen.

Er komt dan een kader waar je kan instellen hoe lang je AVG wil uitschakelen.

Stel in op 15 minuten, dat is meestal wel voldoende om AdwCleaner uit te voeren.

Geplaatst:

Ja ik heb nog steeds hetzelfde probleem: bv als ik Microsoft Fix it 50123 run krijg ik weer de melding dat de systeembeheerder het systeem zo heeft ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd.

Tijdens de voorgaande procedure zijn verschillende mappen in c:\ aangemaakt, zoals:

C:\AdwCleaner

C:\zoek_backup

Hierin staan (ook) vir bestanden (dit zouden dus bestanden moeten zijn die geïnfecteerd zijn?). Zie ook bijgevoegd bestand.

Wat kan ik allemaal verwijderen: bovengenoemde mappen en de gedownloade programma’s (adwarecleaner.exe,  zoek.exe)

Wat kan ik verder nog ondernemen om het probleem op te lossen. Of kan ik het probleem alleen maar oplossen om de fabrieksinstellingen terug te zetten en zijn dan alle problemen opgelost? Maar dit is natuurlijk de allerlaatste oplossing want van een paar programma's heb ik geen registratiecode meer.

post-29741-0-56241200-1424429736_thumb.j

Geplaatst:

Als je een installatiecd/dvd van windows 7 met service pack 1 hebt (of kan bemachtigen), kan je eerst een herstelinstallatie proberen.

Dan wordt enkel windows hersteld en blijven de programma's en je persoonlijk bestanden ongemoeid.

Hoe je een herstelinstallatie uitvoert, wordt hier beschreven.

De registratiecodes (licenties) kan je missschien terugvinden met deze tool.

De download start automatisch.

Het programma installeren en opstarten.

Kijk dan bij software naar licenties om de codes te zien.

Dan heb je die alvast in geval je toch moet overgaan tot een herstel naar de fabrieksinstellingen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.