Ga naar inhoud

acer aspire s3 maakt brom geluid + muispad werkt niet goed


pcxleek

Aanbevolen berichten

Hai,

ik heb een 2e hands computer gekocht bij een 2ehands winkel in Rotterdam,

toen ik hem kocht deed de muis het al niet goed (de muispad /touchpad), als ik met me vinger erover heen ga voelt het erg stroef aan
en als ik bijv. met de muis naar beneden ga dan selecteert hij vaak automatisch dingen, terwijl ik enkel met mijn muis wil verplaatsen (via het touchpad)

een ander probleem is dat hij een bromgeluid maakt. Na ongeveer een halfuurtje achter de laptop te hebben gezeten, begint hij hiermee.

ik heb echt GEEN ENKEL verstand van pc's .. maar ik ben al naar een pc maker geweest, heeft me een paar tientjes gekost om
van windows 8, windows 7 erop te zetten maar alsnog is het probleem van de muis + bromgeluid niet opgelost..

heeft iemand enig idee wat t is, en wat ik er aan kan doen?

alvast heel erg bedankt, want ik weet me echt geen raad met deze pc.. (heb m al naar verschillende mensen gebracht).

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ander probleem is dat hij een bromgeluid maakt. Na ongeveer een halfuurtje achter de laptop te hebben gezeten, begint hij hiermee.

Zou best kunnen,dat je cooling fan aan het begeven is,of teveel stof in laptop!Kan iemand van je vrienden kring dit eens nazien?

Zou laptop niet teveel meer gebruiken,voor je het alleen maar erger maakt!!!

Zo als Asus zegt snel rennen naar die verkoper ,natuurlijk ook goed !!!

 

 

ben al naar een pc maker geweest, heeft me een paar tientjes gekost om

van windows 8, windows 7 erop te zetten

Is ook al niet koosjer ,voor paar tientjes?

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.