Ga naar inhoud

outlook 2010

catmen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik werk met office 2010 en dus ook outlook 2010, het is me opgevallen dat er een aantal oude mails weg zijn uit de mappen (ze zijn leeg nu), er waren er belangrijke bij, ik heb ze zelf niet verwijderd is er ergens een instelling in outlook dat mails niet mogen verwijderd worden na zekere tijd, ik heb al eens aan het zoeken geweest maar vind niets in die richting, iemand die kennis van zaken heeft?

m.v.g

R. B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik pop3 en ze zitten niet in de map verwijderde items want dat zou ik dan zelf gedaan hebben en dat is niet zo. Of er een onregelmatigheid is geweest met outlook kan ik me niet herinneren. Ik ging er dus van uit dat er in de instellingen ergens staat dat mails na... een ingegeven tijd definitief worden verwijderd en daar zoek ik naar maar weet niet waar dat zich dat dan bevind. 

m.v.g

R.B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals e-mails worden niet vanzelf door Outlook verwijderd.

In welke map staan/stonden die e-mails? Een zelf gemaakte map? De map(pen) is (zijn) nog aanwezig als ik het goed begrijp?

Wordt datzelfde Outlook ook nog gebruikt door andere gebruikers thuis?

Lukt het je nog om aan de hand van deze tip je e-mails terug te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok alvast bedankt, ik trek de conclusie dus dat er geen instelling in outlook zit die toelaat om mails te verwijderen die een bepaalde ouderdom hebben.

De PC wordt door niemand anders gebruikt,en de mappen (zelf aangemaakte) waren er nog wel maar waren leeg. Het begint me ook te dagen wat de reden van deze mail verliezen kunnen zijn, ik heb geruime tijd geleden een aantal updates van microsoft windows gedownload (die worden frequent aangeboden niet)er was toen één

"rotte" update bij waarna ik de PC niet meer kon opstarten, volgens websites waren er toen veel gedupeerden, ik vond toen op die sites dat je de PC moest opstarten volgens een beschreven procedure en een systeem herstel moest doen en die beruchte update moest verwijderen (het waren er twee met een KB nummer dat ik op verschillende sites vond) nadien werkte mijn PC terug normaal en na een tijdje waren bij de aangeboden updates die slechte er ook niet meer tussen. Ik vermoed dat er door het terug zetten van het systeem mails moeten verdwenen zijn, ik weet er anders geen uitleg voor.

m.v.g

R.B

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.