Ga naar inhoud

Windows7: IE10 werkt alleen in veilige modus

mercury2001

Aanbevolen berichten

hallo, bedankt voor de info, maar te laat voor mij. Heb een formatC gedaan, en nu problemen om windows te installeren op mijn SSD schijf van 180 Gb, krijg telkens de melding : niet genoeg schijfruimte...

Wel zeer drastisch dat formatteren en herinstallatie uitvoeren omdat IE niet werkt.

Op welk toestel heb je dat probleem, laptop of desktop? Want je had twee laptops en een desktop?

Indien een laptop, is de verborgen herstelpartitie nog aanwezig? Of heb je nog recovery schijfjes?

Welke Windows versie wil je installeren?

Op welke manier heb je de herinstallatie uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

hallo, drastisch was het wel... maar 't is nu eenmaal gebeurd.

Het betreft dus mijn desktop, windows7, 64bit, ik heb de originele windows7 dvd, Windows moet worden geinstalleerd op een SSD schijf van 180 GB, deze werd geformatteerd.

Bij de installatie krijg ik de melding dat "er niet de vereiste beschikbare ruimte " aanwezig is

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mercury2001:

Natuurlijk erg spijtig van die overbodige herinstallatie.

Ik neem aan dat je geen image back-up had gemaakt op een aparte interne of externe schijf?

Je moet toch overwegen om dit te doen om te voorkomen dat je een volledige herinstallatie moet uitvoeren. Een externe schijf van zo'n 500 GB volstaat ruim hiervoor en de prijzen hiervoor zijn schappelijk.

Ikzelf doe dit één maal per maand op een externe schijf en ik gebruik hiervoor de back-up tool van Windows 7 die hiervoor zeer geschikt is en nog nooit faalde wanneer ik de boel in de puree had gedraaid.

Hoe je een image back-up moet maken zie je hier.

Als je pc niet meer werkt zoals het hoort en systeemherstel werkt niet of niet goed (zoals meestal) dan duurt het terugzetten van zo'n back-up 15 à 30 minuten, dus veel minder tijd dan alles terug installeren.

Verder succes met de herinstallatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.