Ga naar inhoud

AdwCleaner - wat moet ik met resultaat doen?

Aanbevolen berichten

Ik had bij een scan met MBAM een aantal zaken gevonden en in quarantaine gezet (leek me niet erg) - ze staan er nog in. Ik heb snapshot toegevoegd.

Omdat ik ergens las dat AdwCleaner goed is heb ik dit ook gedownloaded en laten lopen.

Ik begreep er niets van. Zo stonden er in het tabblad Folders een aantal folders waaronder een van mijn Comodo antivirus. Moet ik die verwijderen???

In de registerbestanden zitten een paar zaken, die zeker weg mogen (Conduit) maar anderzijds ook iets van Telenet.

Ik heb de logbestanden bijgevoegd kunnen jullie deze even bekijken?

Ik zal intussen Hijack this laten lopen en dat straks ook bijvoegen

AdwCleaner2015_02_21.txt

post-1398-0-93126500-1424537209_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape - ik had niet echt problemen daarvoor.

De pc is van 2008 en ik probeer vaak nieuwe programma's dus af en toe loopt hij wat minder lekker.

Ik had recent problemen met Internet explorer en ben daarom alles eens goed gaan nakijkken.

Ik maakte er mij vooral zorgen over dat AdwCleaner een hele file wou weggooien, die van Comodo kwam (PrivDog) maar heb intussen gelezen dat die PrivDog niet echt iets van Comodo is maar dat Comodo dit wel voorstelt bij een update - kwestie van wat geld verdienen.

Gezien Comodo goed en gratis is kan ik het wel begrijpen maar het valt mij toch tegen van hen.

Ik had the thread al afgesloten - nu weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.