Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Voor een bepaald programma krijg ik deze melding:

af21f1e2.png

Ik ging dus meteen naar een update zoeken. Ik vond dus de Intel driver update utility. Als ik echter nieuwe drivers probeerde te vinden, kreeg ik niets. Dat ziet er zo uit:

a1bb3624.png

Ik heb nu dus geen idee welke driver ik moet downloaden.

Dit zijn mijn computer details:

Operating System: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

892049ef.png

aangepast door Dit
Geplaatst: (aangepast)

Bij welk programma krijg je die melding? Google Earth?

En welk is je besturingssysteem?

aangepast door Gast
Geplaatst:

Inmidddels is het me dus gelukt om de driver te updaten. Ik ging gewoon naar de intel website en ging daar naar downloads en zocht de driver die ik had (Mobile Intel® 4 Chipset family) en daar downloadde ik de meest recente versie. Nu werkt het programma, dus het is opgelost!

Geplaatst:

Dat is de geijkte procedure die je nu gevolgd hebt.

Ik had je dezelfde weg op willen sturen maar ik kende je Windows versie niet om je correct te kunnen adviseren. Vandaar mijn vraag terzake.

Fijn dat het probleem opgelost is en nog veel plezier met je pc.

Vergeet niet het onderwerp als opgelost te markeren.

Geplaatst:

Ik had je dezelfde weg op willen sturen maar ik kende je Windows versie niet om je correct te kunnen adviseren.

Dat had ik er toch bij gezet? Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit. Maar goed, het probleem is opgelost!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.