Ga naar inhoud

Itunes installeren werkt niet (meer)

kristof28

Aanbevolen berichten

Ik krijg zoals ik eerder zei volgende meldingen als ik iTunes wil opstarten.

ITunes was not installed correctly. Pleas reinstall ITunes Error 7 winodws error 193

Als ik dan op herstellen klik (programma installeren) dan krijg ik uiteindelijk weer bovenstaande foutcode...

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je start een topic omdat je Itunes niet geïnstalleerd krijgt maar alles is nog of reeds opnieuw geïnstalleerd.

In bijna elk bericht staat weer vermeld dat het installeren niet wil lukken.

Waarom moet je nog installeren als alles aanwezig is?

Ik kan helaas niet meer volgen.

Het lukte verschillende keren niet om te installeren. Dan lukte het wel maar het programma wil gewoon niet opstarten.

Ik krijg zoals ik eerder zei volgende meldingen als ik iTunes wil opstarten.

ITunes was not installed correctly. Pleas reinstall ITunes Error 7 winodws error 193

Als ik dan op herstellen klik (programma installeren) dan krijg ik uiteindelijk weer bovenstaande foutcode...

Indien je bericht 2 correct zou uitgevoerd hebben, dus in de juiste volgorde de daar vermelde software verwijdert, zou die nu niet in je venster van programma's en onderdelen kunnen staan.

Indien bericht 2 correct en volledig uitgevoerd is moet je pas terug herinstalleren.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahzo. Maar ik heb bericht 2 correct uitgevoerd en in de juiste volgorde. En dan terug geinstalleerd. Maar het programma wil gewoonweg niet opstarten en geeft foutmeldingen. Daarom verwijder ik het nog eens opnieuw en in de juist volgorde maar na het nogmaals opnieuw te installeren blijft alles het zelfde. :-(

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer bericht 2 in de juiste volgorde en volledig uit.

Herstart ook telkens de computer als het moet.

Indien iets niet lukt met verwijderen laat dan weten wat fout loopt en probeer dan zeker Itunes niet te installeren.

Je moet ook manueel controleren of alle bestanden in de verkenner verwijderd zijn, zie ook die procedure.

Herstart na dat alles correct verwijderd is de computer.

Voer dan onderstaande uit.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

Installeer dan pas Itunes en enkel via deze link downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.