Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ga naar start, typ services.msc in het zoekvak en druk enter.

Zoek nu naar windows installer (bijna helemaal onderaan).

Dubbelklik er op en kijk of het opstarttype is ingesteld op automatisch.

klik dan op de knop starten en vervolgens op OK.

Sluit het venster met de services, herstart de pc en controleer dan of de service is opgestart.

Als de service is opgestart, probeer dan je de update van Adobe kan installeren.

Geplaatst:

Klik met de rechter muisknop op die service en kies "Eigenschappen".

Dat levert je dit venster op:

 

post-22140-0-22748100-1428394945.jpg

Geplaatst:

Er staat

Opstarttype: Handmatig

Status van service: Gestopt

Dat is een normale situatie want bij mij staat het ook zo.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
msiexec;z
msiexec;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.