Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jaja legaal gekocht full version, bij alternate in Aartselaar, er zitten 2 dvd s bij 32 en 64  en heb ze allebei geprobeerd en is steeds zelfde resultaat.

Ga morgen eens proberen met in de bios te kijken, is al laat nu maar toch nog iedereen bedankt voor de reacties

mvg Paulfrit

Geplaatst:

Is het één upgrade DVD of gewoon Windows 8.1 installatie DVD die je gekocht hebt,want daar zit wel degelijk verschil in hoor!

mvg

Geplaatst:

Jaja legaal gekocht full version, bij alternate in Aartselaar, er zitten 2 dvd s bij 32 en 64  en heb ze allebei geprobeerd en is steeds zelfde resultaat.

Is duidelijk voor mij. Het zal om DEZE gaan denk ik.

Geplaatst:

zou het de videokaart kunnen zijn? Volgens de upgrade assistent is deze compatibel mits nadien de juiste drivers voor 8.1 te installeren uiteraard.

Hier zit het volgens mij,nadien installeren,wil dit niet zeggen dat Win8.1 geen videokaart vind???

mvg

Geplaatst:
Installatie van Windows 8 lukt niet blue screen

Is dit geen oplossing?Drivers van je videokaart gaan halen bij de fabrikant ,en de stappen volgen.

mvg

Geplaatst:

Heb de  laatste drivers gedownload en geïnstalleerd, en het is de volledige versie de die die droske in de link aangeeft.

Blue screen krijg ik niet, het signaal valt gewoon uit.

Ik ga vandaag de drivers nogmaals installeren en proberen we nog eens.

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.