Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een Asus netbook 2dehands gekocht en bij het gebruiken heb in Windows updates gezocht om mijn netbook up-to-date te houden.

er werden een 130-tal updates gevonden en ik begon die te installeren...

na enkele uren lukte dat maar bij de configuratie ervan werd ik telkens terug verwezen naar het opnieuw installeren van deze updates!!!

ik heb dat een 3-tal keren opnieuw gedaan, er een heleboel tijd in gestoken ook, maar telkens bij de configuratie liep het weer fout!

kan het zijn dat de verkoper bij het leegmaken van de harde schijf misschien een noodzakelijke file ook heeft verwijderd?

ik had er al aan gedacht om Windows 7 opnieuw te installeren maar ik heb GEEN installatie-cd en alleen de legale Windowssleutel op de achterkant.

ik heb noodzakelijkerwijze terug opgestart in VEILIGE MODE en de netbook herstelt naar de datum van VOOR de installatie van de Windows updates die me zoveel problemen bezorgen...

hartelijk dank op voorhand indien u me dat kan helpen oplossen!

jan

Geplaatst:

Probeer eens updates binnen te halen in groepjes van 10a15,met de oudste eerst..

mvg

Geplaatst:

ik weet niet of dat kan!?

als ik de updates automatisch laat laden dan komen ze allemaal achter mekaar of is er een andere manier om ze te uploaden?

dank voor de hulp alvast,

jan

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.