Ga naar inhoud

Bleutooths werkt niet

zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben in het bezit van een smartphone Lumia 625 . Ik beschik ook over een pc met windows 8.1.

Wanneer ik nu foto's met mijn smartphone naar mijn pc wil versturen met bluethoots gaat het niet.

Nochthans staat op beide toestellen dat de bleutooth is ingeschakeld. En staat er verbonden

Tussen twee smartphoon alles ok.

Naar een pc met windows vista ook.

Wat is de oorzaak.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef merk, model en modelnummer door van je computer.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar verschijnt die melding? Op je computer of smartphone?

Sneller en handiger is trouwens gewoon via een usb kabel je smartphone aansluiten op je computer en dan via de verkenner je bestanden naar de gewenste locatie op de computer zetten.

Indien op computer maak er een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie

Bedankt voor je antwoordje. Hierbij de handelingen dat ik uitvoerde

De Bluetooth aan gezet op de PC

De windows Phone gekoppeld

De Smartphone Bluetooth aan en gekoppeld naar de naam van de pc.

Een foto geselecteerd en die via bluetooths doorsturen naar de pc

Op de smartphone verschijnt wachten.

Op de PC verschijnt zoeken naar bluetooths aparaten    en steeds beweegbare blauwe bolletjes die verschijnen op het scherm

Soms verschijnt na een tijd komt na wachten de vermelding fout.

Volgens mij kan de fout niet liggen bij de smartphone want die werkt op een andere pc.

Natuurlijk kan ik de smartphone met een kabeltje verbinden metde pc maar het is toch handiger met bluetooth zeker als het gaat over een paar foto's

mvg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij de handelingen dat ik uitvoerde

De Bluetooth aan gezet op de PC

De windows Phone gekoppeld

De Smartphone Bluetooth aan en gekoppeld naar de naam van de pc.

Een foto geselecteerd en die via bluetooths doorsturen naar de pc

Op de smartphone verschijnt wachten.

Op de PC verschijnt zoeken naar bluetooths aparaten    en steeds beweegbare blauwe bolletjes die verschijnen op het scherm

Soms verschijnt na een tijd komt na wachten de vermelding fout.

Ik mis iets in de volgorde van werken en dat is de in te vullen code want op het einde vermeld je 

Dus als de code al eerder ingevuld en aanvaard is moet er toch niet meer naar apparaten gezocht worden?

Zoekt je smartphone soms naar de computer met Vista i.p.v. die met Windows 8.1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halo Clarkie

Deze namiddag vele uren doorgebracht op de pc omdat ik het niet normaal vond dat een bijna nieuwe pc dit niet aankon.

Het gevonden resultaat is het volgende kort samen gevat met toch resultaat

Bluetooth werkt niet in windows8

In de resultaten de rubriek : Hoe kan ik dit oplossen  en dan opzoek naar mijn medion

en moest ik intel bluetooth software voor window 8/.1 installeren.

En wonder boven wonder het lukte.

Nu weet ik niet wat dat programma intel nu te maken heeft met wondows 8 en bleutooth.

Mogelijks kan deze info helpen om later andere leden te helpen want ik heb tien tallen mensen gevonden met het zelfde probleem.

Nogmaals dank voor de goede samen werking

Zeerover :)  :):D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.