Ga naar inhoud

Waarschuwing:waardeloos


jfe1010

Aanbevolen berichten

Via dit forumonderwerp zou ik het volgende willen noemen.

 

Alle hardware en software blijkt op bepaalde momenten niet of niet goed te werken. Ik heb interesse in reacties van anderen hierop. Mede daarom houd ik dit kort.

 

Twee voorbeelden:

Vergroot gebruik van geheugen door besturingssystemen bij nieuwe versies maar geen zaken die dit verantwoorden. Een 32-bits besturingssysteem gebruikt geinstalleerd zeker RAM niet boven 4GB, (sommige versies minder zelfs) en kort 4 GB zelfs in naar 3,25. Ik gebruik een programma dat "32 bit rampatch" heet. Hier een link erheen: ik had mijn versie indertijd via een torrent. Dit downloaden via deze site werkte op één of andere manier niet. http://www.unawave.de/windows-7-tipps/32-bit-ram-barrier.html?lang=EN. Hierdoor kan het wel. Bij mij werkt het in ieder geval bij een installatie van Windows 7 zonder servicepak en dit blijft zo als ik daarna een service pack installeer (sp 1).

 

Pasgeleden probeerde ik een server op mijn PC te draaien met IIS. Zoiets is snel een te zwaar iets. Zaken reageren niet zoals te verwachten. Te vaak dat zoiets niet werkt terwijl alle instellingen goed gedaan zijn. Extra instellingen nodig die niet voor de hand liggend zijn. En een onoverzichtelijke indeling van instellingsschermen.

 

Dat soort zaken zijn echt heel slecht. De meeste mensen doen veel met PC zaken en door hoe dit op een verborgen manier slecht werkt krijgt dat een heel nare invloed op mensen. Op het algemene functioneren en gewoon goede gang van zaken.

aangepast door jfe1010
Link naar reactie
Delen op andere sites

[ik kon mijn bericht niet meer bewerken]

 

Zoiets kan een indruk geven van "psyche" terwijl dat nooit zo kan zijn. Ik ben dan iemand die dat soort zaken gefundeerd heeft en 100% zeker is, los van eigen beroepsmatigheid of bijvoorbeeld familie.

 

Ik sluit niet uit dat een massale actie tot schadevergoeding zelfs nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een directe link naar wat ik hierboven noemde, dat een 32 bits versie van windows 7 geen RAM slot meer heeft bij 4 (lees 3,25 GB. Dit werd bij mij 3,75 GB als 4GB RAM geinstalleerd)

 

https://drive.google.com/folderview?id=0B8-kmzZKaJ0cfjJsU2hxNWh3OHZQSE5rSXprYVFUQktmYWtEcDZqdFA5WXJwd1RTZE1KNm8&usp=sharing

aangepast door jfe1010
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.