Ga naar inhoud

overschrijven van oude Windows 7 door nieuwe?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een 2dehands netbook gekocht maar denk dat de verkoper bij het wissen van zijn bestanden op de harde schijf misschien een paar noodzakelijke drivers (?) die noodzakelijk zijn voor de goede werking van Windows 7 , eveneens gewist heeft!?

ik denk dit omdat ik geen updates van Windows kan doen en ook zijn er programma`s die ik niet kan verwijderen met het configuratiescherm...

ik heb al een DriverUpdater programma gekocht en ook een virusscanner van Norton maar ook die hebben problemen om goed te werken...

dus veronderstel ik dat als ik een nieuwe versie van Windows 7 kan installeren (kan ik die bij Microsoft downloaden?) alle problemen opgelost geraken of is dat een beetje te simpel geredeneerd!?

ik dank jullie op voorhand voor de hulp bij dit probleem,

jan

Geplaatst:

Een driverUpdater programma is niet nodig, gewoon naar de website van de fabrikant gaan levert je de originele drivers.

Hopelijk zijn er geen hardwareproblemen.

Heb je de verkoper gevraagd waarom hij de netbook verkoopt?

Merkcomputers zijn normaal voorzien van een herstelpartitie of recovery schijfjes waarmee je de computer terug kan zetten naar fabrieksinstellingen.

Wat is het merk, model en modelnummer van die netbook?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.