Ga naar inhoud

opstarten van Microsoft outlook

Jeanmidden

Aanbevolen berichten

Hallo, het is min eerste bericht.

Besturings systeem: Windows XP Prof.

Als bescheming van mijn PC heb ik "NOD32" gebruikt, nu ben ik overgestapt naar "AVAST"

NOD32 is verwijderd met REVO UNINSTALLER en het tooltje "NOD32 REMOVAL.EXE" heeft ook gelopen.

Wanneer ik MICROSOFT OUTLOOK (Microsoft Office Outlook 2003 11.5608.5606) opstart krijg ik steeds het volgen de opstart venster

"De invoegtoepassing C:\Progr....\Eset\Emon.dll kan niet worden geinstalleerd of geladen. Dit probleem kan mogelijk opgelost worden door de optie Analyse en Herstel in het menu Help te gebruiken."

Wanneer ik de knop OK van dit venster druk verdwijnt het en star AVAST op en Microsoft Outlook.

Wat kan ik doen om te voorkomen dat ik dit venster nietmeer krijg en dta Microft Outlook normaal opstart? ( uiteraard is de optie Analyse en Herstel ook geprobeerd)

Groeten

Jeanmidden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bescheming van mijn PC heb ik "NOD32" gebruikt, nu ben ik overgestapt naar "AVAST"
Waarschijnlijk zal de map NOD32 nog bestaan, en waarschijnlijk ook hier of daar nog ergens bestandjes op je PC te vinden zijn van NOD32. Best even een HJT (Hijackthis) plaatsen. Hoe HJT plaatsen kun je hier lezen.

http://www.pc-helpforum.be/f163/hjt-logje-aanmaken-hoe-lees-het-9594/

Wat ik echter niet begrijp

NOD32 is verwijderd met REVO UNINSTALLER en het tooltje "NOD32 REMOVAL.EXE" heeft ook gelopen.

Waarom steeds programma's gaan installeren om software te verwijderen, terwijl het allemaal heel eenvoudig kan via configuratiescherm/software

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.