Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb zopas een nieuwe notebook gekocht, mijn allereerste trouwes (een MSI, zeker aan te raden ;-) ) maar heb hierbij een vraagje:

wanneer ik aan het typen ben dan valt mijn duim af en toe wel es op het vlak bestemd om de muis te besturen (soort touchpad, hoe noemt zoiets trouwes??) met als gevolg dat mijn cursor wordt verplaatst en ik elders begin verder te typen wat natuurlijk de bedoeling niet is: kan je ergens instellen dat bvb na verllop van x milliseconden of seconden whatever, dat dit tijdelijk wordt uitgeschakeld en dat je dus als het ware je muisaanwijzer tijdelijk uitschakeld om makkelijker en sneller te kunnen typen? (klinkt vrij stom i know en I apologize)

Alvast bedankt voor antwoord

vriendelijke groeten,

bob

Geplaatst:

normaal is daar wel een applicatie voor van je fabrikant waarmee je dit allemaal kan instellen.

alleen hoe dat van msi heet zou ik echt niet weten...

kijk eens onder je programma naar een mapje wat touchpad heet.. mogelijk staat daar de tool in.

ik kan bij mijn dell laptop in iedergeval de interval tijd en alles instellen als ik dat anders wil hebben dus dat zou bij deze msi ook wel moeten kunnen.

groeten

Yannick

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.