Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

ik ben in het bezit van een modem/router Linksys WAG354G en deze

werkt prima,maar voor op de verste plaatsen is het bereik nogal nipt

(dikke muren en ijzerconstructie) Daarom zou ik graag weten of ik dit bereik kan uitbereiden met de WRE54G (bereikvergroter) van Linksys?

Op het internet zijn er veel tegenstrijdigheden te lezen,( wel / niet compatibel) daarom zou ik graag jullie advies eens horen voordat ik zou kopen.

Alvast bedankt!!

Wildfire

Geplaatst:

Eerlijk gezegd, zeer moeilijk om een juist antwoord op te geven. Zul je denk ik pas kunnen merken na installatie.

Geplaatst:
Eerlijk gezegd, zeer moeilijk om een juist antwoord op te geven. Zul je denk ik pas kunnen merken na installatie.

daar gaat het nu om.. hij wilt het weten voordat hij het installeert zodat hij geen miskoop doet.. beetje knudde antwoord dus.

van de berichten die u gelezen heeft.. heeft u daar toevallig opgelet welke versie ze gebruiken als besturing systeem? zou kunnen dat nieuwere versies hier wel goed mee overweg kunnen, en iets oudere versies niet... en dat er hierdoor tegenstrijdige berichten ontstaan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.