Ga naar inhoud

geen verbinding met proxy server

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Bedankt voor de logjes. Ik kan op het eerste zicht niet direct iets problematisch terugvinden in je logjes. Heb je op dit moment nog steeds problemen met Google Chrome? Heb/had je deze problemen ook met een andere internet browser, of enkel met Google Chrome?

Je kan eventueel Google Chrome eens proberen resetten indien de problemen aanhouden. Hoe je dit kan doen lees je hier.

Laat maar weten hoe het momenteel gaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Fijn te horen dat alles op dit moment in orde lijkt. Jammer genoeg kan ik er echter geen vinger op leggen wat nu precies de oorzaak van het probleem was. Feitelijk is er nagenoeg niks gewijzigd op je computer...

Hierdoor kan het natuurlijk best zijn dat de problemen binnen (korte) tijd opnieuw de kop opsteken, zoals je al eerder aangaf. Probeer in dat geval zeker eens de Google Chrome reset uit te voeren.

Ik zou voorstellen de zaken enkele dagen af te wachten en te evalueren. Indien het probleem weg blijft (hopelijk) kunnen we dit onderwerp dan afsluiten. Komt het probleem terug dan moeten we even verder kijken. Het verwijderen van de gebruikte tooltjes en logbestanden hou ik ook nog even voor later. In het geval dat we verder moeten kijken hebben we deze mogelijk opnieuw nodig.

Fijne zondag,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo,

We zijn intussen zo'n 15 dagen verder. Gezien ik verder niks meer van u heb vernomen ga ik ervan uit dat het probleem opgelost is.
Onderstaande zijn nog enkele stappen die u kan uitvoeren om de gebruikte tools en logbestanden van uw computer te verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.

52eb9fd5cebc8-Delfix.jpg

Indien u verder geen vragen meer heeft kan u dit topic afsluiten door boven- of onderaan op 'Modereer Onderwerp' te klikken en te kiezen voor sluiten. Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Wanneer u dit topic niet binnen enkele dagen zelf afsluit of reageert zal een moderator het sluiten om het overzicht te bewaren.

Met vriendelijke groeten en nog veel computerplezier,

Mako :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.