Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Opeens krijg ik een foutmelding als ik een e-mail vanaf een website wil versturen.

Daarna blijft de pc maar pagina's tevoorschijn toveren.

Kan me niet herinneren dat ik ergens iets heb veranderd.

Wat moet ik doen?

 

post-8953-0-41571100-1425815511_thumb.jp

 

post-8953-0-34543400-1425815534.jpg

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Aan je afbeelding te zien gebruik je Internet Explorer als browser, en je besturingssysteem is Windows 7.

Vraag: wat is jouw standaard e-mailprogramma?

 

Om gebruik te kunnen maken van een zogenaamde mailto link op een website die getoond wordt in Internet Explorer, moet je een e-mailprogramma gebruiken dat op jouw pc geïnstalleerd is, bijvoorbeeld Outlook (onderdeel van Microsoft Office), Windows Live Mail of Thunderbird.

Het is niet mogelijk om gebruik te maken van een mailto link in Internet Explorer, wanneer jij enkel gebruik maakt van webmail zoals Outlook.com (= het vroegere Hotmail) of Gmail.

 

Jij krijgt de melding te zien dat de standaard-e-mailclient niet juist is geïnstalleerd.

Wanneer dat bijvoorbeeld Windows Live mail is of Thunderbird of Outlook, dan doe je het volgende:

  • Zorg ervoor dat je e-mailprogramma is afgesloten.
  • Klik op Start, en dan op Standaardprogramma's.
  • In het volgende venstertje klik je op Uw standaardprogramma's instellen
  • Zodra de lijst met programma's getoond wordt, zoek jij jouw standaard e-mailprogramma op in die lijst. Klik er op. Daardoor wordt dat programma geselecteerd.
  • Klik dan rechts onderaan op Dit programma als standaard instellen.
  • Bevestig dat door een klik op OK

 

Start voor de zekerheid daarna de computer opnieuw op.

Ga naar de website waarop die mailto link stond. Klik op die link en controleer of dan wel je standaard e-mailprogramma geopend wordt.

 

Geplaatst:

Hallo,

Mijn email programma is al jaren: Windows Live Mail 2011

Tot nu toe nooit geen problemen gehad. Het is opeens sinds vandaag.

Ik heb al een aantal keren mijn standaardprogramma ingesteld, maar dat helpt niets.

Ik kan gewoon mails verzenden en ontvangen.

Groet,

Bammens.

Geplaatst:

 

Daarna blijft de pc maar pagina's tevoorschijn toveren.

 

 

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{83FF80F4-8C74-4b80-B5BA-C8DDD434E5C4};c
C:\ProgramData\Partner;fs
Partner Service;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{83FF80F4-8C74-4b80-B5BA-C8DDD434E5C4}];r
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.