Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

als ik op de computer bezig ben dan blijft hij hangen

b.v. ik wil een email verzenden  en ik schrijf mijn bericht, op een gegeven moment werkt er niets meer ik moet dan eerst in het kade van het email venster een keer kliken om het weer te aktiveren en dat heb ik ook met anderen programma´s

wat kan dat wezen.

 

steve

Geplaatst:

Je hebt je vraag gesteld in het subforum Windows 10, is Windows 10 het besturingssysteem dat op je computer staat?

 

Indien niet mag je alvast onderstaande uitvoeren.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Geplaatst:

als ik op de computer bezig ben dan blijft hij hangen

b.v. ik wil een email verzenden  en ik schrijf mijn bericht, op een gegeven moment werkt er niets meer ik moet dan eerst in het kade van het email venster een keer kliken om het weer te aktiveren en dat heb ik ook met anderen programma´s

wat kan dat wezen.

 

steve

log.txt

Geplaatst:

Ik heb je vorige topic en dit samengevoegd zo blijft alles overzichtelijk.

Je hoeft niet telkens een nieuw topic te starten, je kan gewoon hier je volgende berichten plaatsen.

 

Wat het logje betreft... de experts zijn verwittigd, zodra ze online komen helpen ze je verder.

Geplaatst:

Goede middag,

Ervaart u deze traagheid ook als u de antivirusscanner uitzet ?

Graag onderstaande stappen uitvoeren.

Stap 1.

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op Scannen.
  • Klik vervolgens op Verwijderen als er items zijn gevonden.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK.
Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
Stap 2.

Schakel eerst de Antivirussoftware uit voordat je zoek.exe download of uitvoert.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk de werking van Zoek.exe nadelig beïnvloeden.

(hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (klik hier voor meer informatie over hoe zoek.exe te gebruiken)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze Computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    emptyfolderscheck;
    firefoxlook; 
    Chromelook; 
    CHRdefaults;
    autoclean; 
    iedefaults;
    resetieproxy;
    
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Geplaatst:

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 05-March-2015
Tool run by guy on do 12/03/2015 at 19:04:34,73.
Microsoft Windows 7 Professional  6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Normal Mode No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\guy\Desktop\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2015-03-12-180033.log 54023 bytes

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\guy\AppData\Local\VeriSign deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== Deleting Services ======================

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"VIP@verisign.com"="C:\Program Files (x86)\Symantec\VIP Access Client" [24/08/2013 08:29]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\guy\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\jvshgax0.default
- Instrument Test - %ProfilePath%\extensions\tbtestpilot@labs.mozilla.com.xpi

ProfilePath: C:\Users\guy\AppData\Roaming\TomTom\HOME\Profiles\0zsliu1w.default
- Map status indicator - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\MapShare-status@tomtom.com
- TomTom HOME default theme - C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\xul\extensions\baseTheme@tomtom.com
- Emulator - %ProfilePath%\extensions\Navcore.9.430.890926@tomtom.com

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\guy\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\7zflw3p2.default
C62322C77D1AAB77B1CF1130FCC3673A - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_16_0_0_305.dll - Shockwave Flash

==== Chromium Look ======================

Google Chrome Version: 40.0.2214.115 (Possible outdated, latest Stable version: 41.0.2272.89)

YouTube - guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\blpcfgokakmgnkcojhhkbfbldkacnbeo
Google Search - guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\coobgpohoikkiipiblmjeljniedjpjpf
Gmail - guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pjkljhegncpnkpknbcohdijeoejaedia

==== Chromium Startpages ======================

C:\Users\guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
"homepage": "http://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENP&bmod=LENP",
"urls_to_restore_on_startup": [ "http://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENP&bmod=LENP" ]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENP&bmod=LENP"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENP&bmod=LENP"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google  Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} Google  Url="http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&rlz=1I7LENP_nlBE488"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Reset IE Proxy ======================

Value(s) before fix:
"ProxyEnable"=dword:00000000

Value(s) after fix:
"ProxyEnable"=dword:00000000

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\guy\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\guy\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\guy\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\7zflw3p2.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\guy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=3 folders=1 7556622 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\guy\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\guy\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on do 12/03/2015 at 19:27:40,41 ======================

 

 

 

# AdwCleaner v4.112 - Logbestand aangemaakt 12/03/2015 op 18:21:43
# Laatste update 09/03/2015 door Xplode
# Database : 2015-03-05.1 [server]
# Besturingssysteem : Windows 7 Professional Service Pack 1 (x64)
# Gebruikersnaam : guy - GUY-THUIS
# Gestart vanuit : C:\Users\guy\Desktop\adwcleaner_4.112.exe
# Optie : Scannen

***** [ Services ] *****

***** [ Bestanden / Mappen ] *****

Map Gevonden : C:\ProgramData\Partner

***** [ Geplande taken ] *****

***** [ Snelkoppelingen ] *****

***** [ Register ] *****

Sleutel Gevonden : HKCU\Software\Softonic
Sleutel Gevonden : [x64] HKCU\Software\Softonic
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Classes\protector_dll.protectorbho
Sleutel Gevonden : HKLM\SOFTWARE\Classes\protector_dll.protectorbho.1

***** [ Webbrowsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17689

-\\ Mozilla Firefox v35.0.1 (x86 nl)

-\\ Google Chrome v40.0.2214.115

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1094 bytes] - [12/03/2015 18:19:05]
AdwCleaner[R1].txt - [1012 bytes] - [12/03/2015 18:21:43]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt - [1071 bytes] ##########

Geplaatst:

Download ComboFixlogo16.pngComboFix van één van de onderstaande locaties naar het bureaublad.

Bleeping Computer

Info Spyware

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met ComboFix.exe

(hier of hier) kan je lezen hoe je de gebruikte beveiligingssoftware kunt uitschakelen.

  • Dubbelklik op "ComboFix" om de tool te starten, Windows Vista, 7 & 8 gebruikers zullen een melding krijgen van UAC (Gebruikersaccountbeheer), klik hier op Ja / yes.
  • Op een Windows XP computer zal ComboFix de "Recovery Console" installeren als deze nog niet aanwezig is. (Een actieve internet verbinding is dan een vereiste).
  • Klik in het venster bij het 'Installeren van de Recovery Console' op "Ok".
  • Klik in het info scherm op "Ja" als de Recovery Console met succes is geïnstalleerd.
  • Klik in het scherm van de disclaimer op "I Agree", de benodigde onderdelen worden nu uitgepakt en middels ERUNT wordt er een register back-up gemaakt.
  • Wanneer dit gereed is zal ComboFix vanzelf starten, in het blauwe scherm ziet u de voortgang van de systeemscan die wordt uitgevoerd.
  • Belangrijk! gebruik de computer tijdens de scan niet voor andere zaken.
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden zoals bijvoorbeeld bij de aanwezigheid van een rootkit, dit is normaal.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam ComboFix.txt als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map "C:\ComboFix.txt")
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

* Noot !!! Indien u één van de onderstaande meldingen krijgt na het gebruik van ComboFix herstart dan de computer.

  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Illegal operation attempted on a registry key that has been marked for deletion.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.