Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Tik in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth en druk enter (let op de spatie voor elke /).

Wacht tot de instructie is uitgevoerd ; dit kan 15 tot 20 minuten duren.

Herstart dan de pc en kijk of het probleem is opgelost.

Geplaatst:

Bedankt voor het advies.

Ik heb de opdracht uitgevoerd en krijg de volgende melding:

"Hulpprogramma DISM

Versie: 6.1.7600.16385

Versie van installatiekopie: 6.1.7601.18489

Fout: 87

De optie restorehealth wordt niet herkend in deze context.

Raadpleeg de Help voor meer informatie.

Het DISM-logboekbestand is te vinden op C:\Windows\Logs\dism.log"

Het logbestand heb ik weer toegevoegd.

dism.log

Geplaatst: (aangepast)

Een van onze forumleden maakte mij attent op deze informatie: https://tweakers.net/nieuws/101854/antivirusbedrijf-panda-gebruikers-moeten-pc-niet-uitzetten-na.html

Blijkt dus dat je problemen door de Panda anti-virus zouden veroorzaakt zijn.

Kan je eens kijken in de quarantaine en alle bestanden herstellen die op 11 maart in quarantaine werden geplaatst.

Misschien lost dat je probleem dan wel op.

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

Dat is een interessant artikel, zeg! Dit klinkt wel als zoals mijn problematiek inderdaad.

Ik kan alleen de quarantaine nergens vinden (Panda kan ik ook niet meer opstarten/ik zie nergens staan dat het programma draait)... Hoe kan ik dit oplossen?

Geplaatst:

Porrelaar heeft via PB onderstaande verstuurd:

Panda heeft intussen een fix beschikbaar gesteld: http://www.pandasecu.../card?id=100045

Die fix zorgt ervoor dat alle bestanden die door Panda in quarantaine werden geplaatst, uit quarantaine worden gehaald en terug gezet worden in de oorspronkelijke folders.

Wanneer TS zijn computer nog normaal kan opstarten, moet hij bij die fix scenario 1 volgen.

Naargelang je computer nog normaal optart, niet meer in Windows geraakt of andere problemen volg je in de link een van de scenario's.

Dus scenario 1: de computer start nog normaal op.

scenario 2: Je geraakt niet in Windows.

scenario 3: andere...

Geplaatst:

Ik heb de in het artikel aangedragen oplossing uitgevoerd en de computer opnieuw opgestart. Helaas krijg ik nog steeds foutmeldingen wanneer ik bepaalde programma's op wil starten.

Er is wel iets verbetert: Mijn Word-bestanden kan ik weer openen en worden weer herkend als Word-bestanden!

Toch is m'n computer nog niet meer de oude... Hoe zou ik kunnen zorgen dat alle foutmeldingen weggaan?

Geplaatst:

Ik zou een herstelpunt terug zetten naar een datum voor 11 maart.

Maar wacht nog even af tot kweezie wabbit reageert want er zijn misschien nog andere mogelijke oplossingen.

Geplaatst:

Ik heb de in het artikel aangedragen oplossing uitgevoerd en de computer opnieuw opgestart. Helaas krijg ik nog steeds foutmeldingen wanneer ik bepaalde programma's op wil starten.

Er is wel iets verbetert: Mijn Word-bestanden kan ik weer openen en worden weer herkend als Word-bestanden!

Toch is m'n computer nog niet meer de oude... Hoe zou ik kunnen zorgen dat alle foutmeldingen weggaan?

Ik zou ook scenario 3 van de fix uitvoeren.

Je weet maar nooit of het probleem daarmee is opgelost.

Geplaatst:

Ook scenario 3 geprobeerd, maar het heeft helaas niks opgeleverd.

Heb je enig idee wat het probleem kan zijn (ligt het echt aan Panda?), en hoe ik het op kan lossen? (is systeemherstel echt de enige mogelijkheid?)

Bedankt voor alle hulp tot nu toe!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.