Ga naar inhoud

beeldscherm instellingen gewijzigd

Brejen

Aanbevolen berichten

beste,

om een onbekende reden is mijn beeldscherm plots anders ingesteld.  Eerst kreeg ik heel grote pictogrammen.

ik heb via configuratiescherm de resolutie aangepast zodat de pictogrammen verkleind zijn.

Nu kloppen  echter de beeldschermverhoudingen niet meer.  (vb vierkante pictogrammen zijn rechthoeken).

Ook is het scherm niet meer zo 'zuiver'.   het lijkt alsof de teksten iet of wat wazig zijn .

Hoe moet ik dit terug aanpassen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een medion monitor (led).  Die heb ik ongeveer 2 jaar en het beeld is altijd juist geweest. 

Ik heb ondertussen ook een opstartprobleem gehad met de melding 'AVG watchdog'.  Na opstarten via veilige modus en herstel' te kiezen heb ik de pc weer aan de praat gekregen.  daarna heb ik AVG verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Het beeld blijft echter slecht.

Wat bedoel je met de beeldscherminstellingen?  wat ik weet is dat ik keuzeoptie 'klein - standaard 100%' heb aangevinkt en dat de resolutie 1600x1200 is.  Ik heb beide parameters al eens aangepast maar dat verbeterde niet.

Ook op de monitor heb ik al geklikt op 'automatisch aanpassen' maar ook dat brengt geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.