Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat ik lang geleden Panda heb verwijderd krijg ik nog steeds elke dag een scherm van Windows opstartbeheer met twee keuzes: Windows 7 en Panda Cloud Cleaner Repair. De laatste wil ik graag weg hebben en deze is te vinden in de real-mode opstartsector: zie de  bijgevoegde afbeelding. Hoe krijg ik Panda Cloud Repair weg?

post-21159-0-81568900-1426330071_thumb.j

Geplaatst:

Bij mij is de afbeelding precies gelijk aan die van u, met één minimaal verschil: de Time-out staat bij mij op 3 seconden. Maar: hiernaar had ik lang geleden al gekeken. Zo eenvoudig is het helaas niet.

Geplaatst:

hiernaar had ik lang geleden al gekeken.

Had je niet vermeld ... ;)

Download Panda UNINSTALLER.EXE en plaats hem op je bureaublad ... sluit alle openstaande vensters en voer de toepassing als administrator uit ... na een heropstart kan je vaststellen of dit je probleem heeft opgelost.

Geplaatst: (aangepast)

Dat wilde ik juist gaan doen toen ik uw reactie las.

Wat ik allemaal geprobeerd heb weet ik niet meer, maar het was héél veel. Waar ik uiteindelijk uit kwam was bij de 'bcdeditor', daar schijnt het mee te moeten gaan en daarom had ik ook de afbeelding geplaatst, want die heeft met de 'bcdeditor' te maken.

Ik durf nu alleen niet verder zonder deskundig advies. Ik las enkele Engelstalige instructies, maar daar durf ik niet zomaar aan te beginnen.

aangepast door Leono
Geplaatst:

Download en installeer EasyBCD (download start na een vijtal seconden).

Start EasyBCD en klik op de knop Edit Boot Menu ... maak hier een schermafbeelding van en post deze in je topic.

Onderneem verder nog NIETS !

Geplaatst:

Mooi !

Klik op Panda Cloud Cleaner Repair: wanneer je Panda Cloud Cleaner Repair correct hebt geselecteerd staat deze nu in een blauwe balk.

BELANGRIJK: vergewis je ervan dat je wel degelijk Panda Cloud Cleaner Repair hebt geselecteerd alvorens verder te gaan met onderstaande stappen !

Kies (bovenaan) voor Delete en bevestig deze keuze door op Save settings (onderaan) te klikken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.