Ga naar inhoud

PC traag?

ZiBBy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn laptop van Medion!

Heb deze indertijd gekocht bij de Aldi. En heb sind paar weken last van vertragingen.

Als ik game of naar filmpje kijk of een programma laad dan vertraagt de pc vrij hard.

Naarmate ik langer game/ programmas oplaad verschijnt er een blauw scher met daarin de melding :

BUGCODE_USB_DRIVER en nog tal van andere zever.

Heb al op forum gekeken en daar staan oplossingen voor windows XP maar geen voor Vista! Heb ook al al mijn usb poorten eens verwijderd en herinstalleerd maar niets helpt. Ook al mijn pc geformateerd (3x) en dit leidde tot niets.Kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Sebastien

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog tal van andere zever.

Zulke dingen lees ik niet echt heel graag. De meeste computerproblemen worden niet veroorzaakt door de fabrikant of dergelijke maar wel door verkeerd computergebruik.

Iemand op een zebrapad omverrijden moet men ook niet komen zeveren, hij stak ineens over. Bestuurder van een wagen moet ook opletten op andere weggebruikers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.