Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

Ik heb mijn dell inspiron n5050 al 5 jaar, sinds enkele weken als ik de laptop opstart komt er een zeer luid alarmgeluid, dit geluid stopt als ik ben ingelogd. Zou iemand mij kunnen helpen dit probleem op te lossen?

geluid, 5 keer 'beep' dan 5 seconden geen biep en zo de heletijd door.

alvast bedankt! :)

Geplaatst:

Hoi xumial,

welkom op PC-Helpforum.be. ;)

5 biepjes bij een Dell laptop: dit betekent dat de CMOS-batterij / BIOS-batterij aan vervanging toe is ... dit is een klassieke CR2032 knoopcel die in een houder op het moederbord geklikt zit.

Het vervangen van deze batterij vereist bij dit type laptop helaas de nodige demontage ... ben je hiermee niet vertrouwd dan is het aangewezen dat je dit laat uitvoeren door iemand die hier wel ervaring mee heeft of door een goede PC-hersteldienst.

Ter verduidelijking / leidraad geef ik je nog een filmpje mee ... de CMOS-batterij is bovenaan in beeld zichtbaar op tijdstip 05:45.

Succes !

Geplaatst:

Ok danku voor de informatie, heb nog één vraag: is het nog veilig om mijn pc te gebruiken of kan ik nog ergere schade maken door ze te blijven gebruiken?

Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.