Ga naar inhoud

windows 8.1 paswoord

Phiel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn schoonvader is overleden en is mijn vraag hoe kan ik zijn inlogpaswoord achterhalen

op zijne laptop hp

ben hier op mijne laptop aan het proberen maar het lukt mij niet

met hiren's boot cd lukt het niet

offline nt pasword & recovery lukt het ook niet

opcrak lukt het ook niet

kan er soms iemand mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Als je schoonvader,één Microsoft account heeft aan gemaakt en één GSM nummer heeft ingevuld,als je in bezit bent van die GSM,kun je via deze weg nieuw wachtwoord aanvragen hier de link

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

is er niets een programma of zo iets dat ik mee kan proberen om paswoord te verwijderen

Zou het niet weten.

Vraag is wat wil je doen met die laptop?Bestanden eraf halen?Kun je doen met de hiren's boot cd,opstarten met de miniXP.

Heb je één installatie DVD, van de laptop ,verse install doen dan he.Contact opnemen met Microsoft,en je verhaal doen,wie weet is er één oplossing.

mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Denk dat TS al de meeste progs heeft geprobeerd,in je link gaat het meeste over Win7,gaat hier wel over Win8.1.

Konboot zou kunnen lukken,er zijn nog opties.

Maar wie zegt dat het verhaal waar is .

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

je link gaat het meeste over Win7,gaat hier wel over Win8.1.

Op de hulppagina  worden beide OS-en beschreven. Alsook hoe de TS contact op kan nemen met de helpdesk.

Dus wie weet is er inderdaad nog hoop. We zullen het horen zodra de TS ons op de hoogte zal brengen van de stand van zaken.

aangepast door Captain Kirk
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.