Ga naar inhoud

computer heel traag


pietervdb

Aanbevolen berichten

Malwareopruiming is OK.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Kan je het taakbeheer niet laten open staan en zo het cpu verbruik in de gaten houden terwijl je de pc gewoon gebruikt?

Als het cpu verbruik dan begint te stijgen, is het makkelijker en sneller om na te kijken welke processen dit voor hun rekening nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malwareopruiming is OK.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Kan je het taakbeheer niet laten open staan en zo het cpu verbruik in de gaten houden terwijl je de pc gewoon gebruikt?

Als het cpu verbruik dan begint te stijgen, is het makkelijker en sneller om na te kijken welke processen dit voor hun rekening nemen.

Hier is het logbestandje. Van dat takenbeheer, als ik takenbeheer open dan springt er telkens altijd een proces weg met een hoog verbruik, maar dat is zo snel weg dat ik het niet kan zien. DelFix.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat die processor op 100% soms kwam, was gewoon door het openen van takenbeheer, dan komt het even tot 100%. Ik denk dat de oorzaak lag dat de computer al lange tijd niet opnieuw is opgestart geweest en dus sommige updates, onder andere die van de virusscanner konden niet voltooid worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.