Ga naar inhoud

laptop traag, beeld wiebelig


muisklik

Aanbevolen berichten

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

 

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie,

bijgaand het logje van 1 april. ( Ik had 1 april al een reactie met dit logje gemaakt, maar om één of andere reden is het plaatsen hier mislukt. )

Overigens, sinds ik gisteren een aantal uren met de laptop heb gewerkt is deze weer traag, met dat wiebelend / stroperig beeld.

Vriendelijke groet, Muisklik

AdwCleanerS0.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of een nieuwe driver iets oplost.

 

 

De temperatuur van de processor loopt op tot 60° en meer.

Dat is tamelijk veel en zeker voor een AMD processor die bekend staat om zijn lage temperaturen.

 

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken … nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen en bekijken we de zaak verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste Kweezie,

 

Bij het laten schoonmaken van de ventilator bleek dat er veel meer aan de hand is me td elaptop. Kort samengevat: de laptop is na jaren van intensief gebruik gewoon versleten, en aan vervanging toe. Helaas. Nu op zoek naar een andere.

Zeer bedankt voor al je hulp, want daardoor heb ik nog een goeie backup van alles kunnen maken!

 

Vriendelijke groet, Muisklik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.