Ga naar inhoud

Geluid/surround


Aanbevolen berichten

Als ik het goed lees zijn er al heel wat problemen geweest zowel hardwarematig als softwarematig?

Wie heeft de montage van de computer voor zijn rekening genomen?

 

Ben je in de mogelijkheid om eens te testen met twee gewone geluidsboxen? Wat levert dat op?

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed lees zijn er al heel wat problemen geweest zowel hardwarematig als softwarematig?

Wie heeft de montage van de computer voor zijn rekening genomen?

 

Ben je in de mogelijkheid om eens te testen met twee gewone geluidsboxen? Wat levert dat op?

 

 

 

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

 

Bijkomende vraag... Windows 7 werd geïnstalleerd in januari 2015 door jouw zelf,  heb je ook alle andere nodige hardware drivers geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed lees zijn er al heel wat problemen geweest zowel hardwarematig als softwarematig?

Wie heeft de montage van de computer voor zijn rekening genomen?

 

Ben je in de mogelijkheid om eens te testen met twee gewone geluidsboxen? Wat levert dat op?

 

 

 

 

Op bovenstaande kwam geen antwoord.

 

Bijkomende vraag... Windows 7 werd geïnstalleerd in januari 2015 door jouw zelf,  heb je ook alle andere nodige hardware drivers geïnstalleerd?

 

 

Niet Door mij, maar door de gene die mij ssd hadden geïnstalleerd. Ik heb wel alle nodige updates en drivers geïnstalleerd.

 

Op de vraag of je eens met twee simpele geluidsboxen kan testen en wat dan het resultaat is.... nog altijd geen antwoord.

 

Het is me ook nog altijd niet duidelijk wie de hardware geplaatst heeft en wie het besturingssysteem.

 

Je hebt wel de drivers geïnstalleerd??? Welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry van de late reactie.

 

Waar ik me pc gekocht, die hebben me hardware geplaatst en ook de OS

Ik heb de laatste drivers van de website van de fabrikant gedownload. Drivers verwijderd en weer opnieuw gedownload probleem blijft.\

 

Kan helaas nu niet 2 boxen testen heb ff geen kabel voor:(  Die moet ik dan even halen.

aangepast door Jim_Moriarty
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.