Ga naar inhoud

USB Gezamenlijk gebruik


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een (grote) PC waarin ik één of meerdere USB 2.0 SSD's wil plaatsen. Er is meer dan voldoende ruimte.Op de eerste komt bijv. de installatiefile van Windows 7, op de tweede komen diverse andere pakketten (sourcefiles), bijv. Office, Nero, etc.

Nu wil ik aan de buitenkant één of meerdere laptops hangen waarop ik dan alles kan installeren.Het zou dus kunnen zijn dat op bijv. twee laptops tegelijkertijd Office wordt geïnstalleerd. Een en ander zou mischien mogelijk zijn met een schakelkastje waaop ik meerdere laptops kan hangen. Ook hier weer; er is voldoende ruimte.

Ik kom na vele weken surfen er niet uit. Ik zie zelfs niet op tegen een beetje soldeerwerk.

Wie kan mij helpen, desnoods tegen betaling.

 

Met vr. groet,

Harry Schraven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp ik je goed dat je eigenlijk je pc alleen maar als externe drive voor meerdere laptops wilt gebruiken? Als die twee SSD's onderdeel uitmaken van je pc systeem kun je die toch gewoon via een netwerkaanpak benaderen. Of bedoel je dat die pc alleen maar als kast en voeding dient voor die SSD's?. Kun je dan niet alles aan elkaar hangen via een hub?

(Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep winky.gif)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.