Ga naar inhoud

Opstartenproblemen Outlook.com

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb Windos 8.1 en Google Chrome als browser.

Tot gisteren koàn ik mijn mailbos outlook.com openen met de volgende link: bay181.mail.live.com/default.aspx?id=64855&owa=1&owasvffis=owa%2f maar vandaag krijg ik eerst die link maar onmiddelijk springt hij naar volgende link: https://loginlive.copm/login.srf?8&.....................

Enn iik an niet op deze link inloggen met mijn maiadres en wachtwoord.

HOE KAN IK TERUG MIJN MAILBOX OPSTARTEN MET DIE EERSTE LINK EN VERMIJDEN DAT NAAR DIE 2DE LINK DOORVERWEZEN WORDT?

Dank voor Uw hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd met verschillende links:  deze die U opgegeven hebt en ook met hotmail.com en mail.live maar geen enkele link werkt.

iK KRIJG VOLGEND BERICHT DAN OP HET SCHERM 3mISSCHIEN BENT u OVERBESCHERMEND EN DIE WILLEN EEN CODE STUREN MAAR IK AN MIJN MAILADRES NIET OPENEN EN DUS DIE CODE NIET ONTVANGEN.

HOE MOET IK VERDER,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

OVERBESCHERMEND EN DIE WILLEN EEN CODE STUREN

Die code word meestal naar één alternatief emailadres of één gsm nummer gestuurd,,die je bij aanmaken oulook.com heb ingevuld.

Lukt het via deze link?

mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even inbreken :xd:

U heef te maken met de Twee-staps-verificatie van Outlook.com

Als het goed is heeft u ooit een alternatief e-mailadres (welk eindigt niet op @hotmail.com en @outlook.com) en/of een mobiele telefoonnummer opgegeven.

Klik op Verzenden in het onderstaand lege scherm.

550c59d60cd24-Schermafbeelding_2015-02-2

Vervolgens verschijnt onderstaand scherm.

Maak een keuze hoe u de beveiligingscode wilt ontvangen.

Bij SMS naar ziet u de laatste twee cijfers van uw mobiele telefoonnummer.

Klik met de muis in het veld en voer dan de laatste vier cijfers van uw mobiele telefoonnummer in.

Klik vervolgens op Code verzenden.

550c5aa579a7e-Schermafbeelding_2015-02-2

Bij E-mail naar is uw alternatief e-mailadres vermeld.

Indien u de laatste vier cijfers correct heeft ingevuld, ontvangt u een code via SMS.

Vul dan de code in het veld en klik op Verzenden.

550c5ade76877-Schermafbeelding_2015-02-2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

iescape

Klopt wat je zegd!Ook al paar keer moeten doen,maar hoe kom je op die pagina dan?Denk dat die  pagina van zelf komt toch, blijkbaar bij TS niet!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.