Ga naar inhoud

Opstartenproblemen Outlook.com

JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Klopt wat je zegd!Ook al paar keer moeten doen,maar hoe kom je op die pagina dan?Denk dat die  pagina van zelf komt toch, blijkbaar bij TS niet!

Als men inlog via de webmail van outlook.com, zie bericht #2 van clarkie.

TS komt wel op die site, zie bericht #3 - hieronder quoted is het bewijs.

iK KRIJG VOLGEND BERICHT DAN OP HET SCHERM 3mISSCHIEN BENT u OVERBESCHERMEND EN DIE WILLEN EEN CODE STUREN MAAR IK AN MIJN MAILADRES NIET OPENEN EN DUS DIE CODE NIET ONTVANGEN.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ik heb geprobeerd met verschillende links:  deze die U opgegeven hebt en ook met hotmail.com en mail.live maar geen enkele link werkt.

Lees ook wel dit in#2!

TS spreekt wel van die melding...ja moet je gewoon verder alles invullen,en je krijgt code!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het bericht # 3 van TS helemaal goed gelezen!.
Onnodige zaken quoted ik niet mee, want dat is nutteloos.

Wat ik heb ge-quoted in mijn vorig bericht is het bewijs dat TS WEL op de webmail van outlook.com kan komen.
Die melding ziet / leest men nergens anders dan alléén op de webmail van outlook.com als men inlogt.

Ik ga verder niet in discussie, laat TS maar eerst reageren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk, heb ik het probleem kunnen oplossen als volgt.

Ik heb mijn oulook.com mailadress opnieuw geconfigureerd en op een andere server ingesteld.

Het stond eerst op een IMAP SERVER MAAR MET DE POP3 SERVER WERKT HET PERFEKT.

Inkomende server: pop3.live.com

uitgaande server: smtp.live.com

Zo is het probleem definitief opgelost.

Toch oprechte dank voor Uw advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor uw feedback :top:

Als u binnen dit topic verder géén vragen of problemen meer heeft, mag u dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop Modereer Onderwerp en vervolgens op Sluiten  .   .   .   .   .  zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.