Ga naar inhoud

3 monitors


denar

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met mijn probleem ik ben al een hele tijd aan het zoeken hoe ik dit kan oplossen.

 

Wat ik wil doen is mijn setup van 2 monitors (DVI , DVI) uitbreiden naar 3 monitors maar de enigste monitor die ik heb is vga.
Dus heb ik mijn aansluitingen moeten veranderen mijn vroegere setup verandert naar (DVI , displayport naar DVI)

en dan de derde monitor op de dvi die vrij is gekomen met een dvi naar vga adapter.

 

maar dit werk niet helemaal

Als ik mijn pc opstart dan geeft hij beeld op mijn vga scherm tot Windows half is opgestart dan gaat het vga scherm uit en mij andere 2 schermen aan.

Als ik dan alles unplug en mijn vga scherm eerst insteek dan de rest dan heb ik beeld op alle 3 monitors maar als ik Windows herstart heb ik terug beeld op 1 scherm.

 

Ik weet niet of iemand er iets mee is maar ik heb een DxDiag bestandje bijgevoegd.

 

specs:

i7-3770k (4core , 8 thread , 4.4Ghz)

16 GB RAM

NVIDIA GeForce GTX 780  (DVI-I ,DVI-D HDMI , DisplayPort)

asus sabertooth z77

Windows7 ultimate 64bit 

 

ik hoop dat iemand kan helpen alvast bedankt voor de hulp.

DxDiag.txt

aangepast door denar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

wel ik had tenminste verwacht dat iemand ging zeggen dit is niet mogelijk ofzo maar helemaal niets? leuk

Soms glipt één topic door de mazen van het net!Of de juiste medewerker is niet online!Ook niet vergeten dat al die mensen vrijwilligers zijn,ben er zeker van dat er één antwoord zal komen!!!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk vervelend als je geen antwoord krijgt, maar ik vermoed dat dit ook enkel is omdat men het antwoord schuldig moet blijven.

Vermoed ook dat de meesten onder ons zelfs nog geen twee monitoren aansluiten op 1  computer gezwegen van drie.

 

Er is wel wat info te vinden op internet door te googelen maar wat voor jouw de juiste oplossing is????

 

http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-1839185/set-triple-monitors.html

 

https://www.google.be/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=3%20monitor%20setup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.