Ga naar inhoud

Blue screen

kathy1

Aanbevolen berichten

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De vraag is of het schijfje correct gebrand is.

Ben je in het bezit van een Windows installatieschijf? Probeer dan eens of je vanaf die schijf wel kan opstarten zonder eerst in Windows te gaan.

Geef ook het merk, model en modelnummer door van je computer in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een recovery CD .

Wanneer ik opstart spreekt de computer die ook niet aan,dus die bootvolgorde wordt dus blijkbaar niet gerespecteerd.

Maar als ik bij het opstarten op F8 druk,dan krijg ik ,wel de mogelijkheid om die recoveryschijf te selecteren.

Bij het opstarten met de gebrande CD en ik druk op F8 is er niet de mogelijkheid aanwezig om die schijf te selecteren.

Ik denk dat ik wel op een juiste manier heb gebrand.

Ik ga eerst een ander software voor cd te branden downloaden.

Mijn computer is MEDION -Desktop-AKOYA P5379 F  8GB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is of het schijfje correct gebrand is.

Ben je in het bezit van een Windows installatieschijf? Probeer dan eens of je vanaf die schijf wel kan opstarten zonder eerst in Windows te gaan.

Geef ook het merk, model en modelnummer door van je computer in je volgend bericht.

Ik heb wel een recovery CD .

Wanneer ik opstart spreekt de computer die ook niet aan,dus die bootvolgorde wordt dus blijkbaar niet gerespecteerd.

Maar als ik bij het opstarten op F8 druk,dan krijg ik ,wel de mogelijkheid om die recoveryschijf te selecteren.

Bij het opstarten met de gebrande CD en ik druk op F8 is er niet de mogelijkheid aanwezig om die schijf te selecteren.

Ik denk dat ik wel op een juiste manier heb gebrand.

Ik ga eerst een ander software voor cd te branden downloaden.

Mijn computer is MEDION -Desktop-AKOYA P5379 F  8GB

Daarom dat ik vroeg naar het merk.

Neem deze tips eens door, helpt je dat verder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1)Ga via de F2 naar de UEFI

Bij mij gebeurt er niks via F2 alleen F8 brengt mij in de BIOS

Is UEFI hetzelfde als BIOS?

2)Ga naar tabblad "Boot en zet"LaunchCMS" op enabled

Bij mij is er geen enkele vermelding over een"Launch CMS"

3)In het tabblad security" is er ook geen optie "secure boot management"

Blijkbaar heb ik een model waarvan de bios anders is dan het voorbeeld.

Wanneer ik naar mijn model zoek op de site van Medion dan staat het model er trouwens niet bij.

zie  http://www.medion.com/be/nl/service/start/_search.php?groupID=2&groupName=Computer

Wel AKOYA P5397 F  maar niet P5379

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.