Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb via het internet een niet-officiële versie van windows 8 gedownload, maar deze vertraagt mijn laptop.

Ik zou graag terug naar windows 7 gaan, zoals het was toen ik mijn laptop kocht. 

Hoe doe ik dit? (ik heb geen cd van windows 7, stond er op toen ik de laptop kocht ) 

Geplaatst:

Ik veronderstel dat je je voorzorgen hebt genomen en dat je voordat je begon met het installeren van die Windows 8 een kopie/ image hebt gemaakt van je bestaande Windows 7 installatie ? ... wanneer je die terugplaatst ben je weer vertrokken met Windows 7.

Geplaatst:

Dan kunnen we enkel nog hopen op zelf aangemaakte recoveryschijven om deze situaitie recht te trekken of op het feit dat we de laptop nog kunnen terugzetten naar zijn fabrieksinstellingen via een (hopelijk nog aanwezige ! ...) recoverypartitie.

Ben je in het bezit van recoveryschijven ?

Welk is het merk en de volledige type-aanduiding van deze laptop ?

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Als er geen recovery aanwezig is, zou dit misschien ook nog één optie kunnen zijn ,als je natuurlijk de key hebt van je Win7!

Hier het linkje

mvg

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Sorry vermelde wel misschien!Ergers toch discriminatie van MS,licentie is toch ook betaald ,of bezie ik dit verkeerd ?

mvg

Geplaatst:
Ben je in het bezit van recoveryschijven ?

Welk is het merk en de volledige type-aanduiding van deze laptop ?

jeroenthoelen,

is er al duidelijkheid over het bovenstaande ? ...

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, besluit ik dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht naar mij of naar één van de andere teamleden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.