Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Voor ik zoek.exe gerund heb had ik één herstelpunt namelijk van 29/03/2015

Toen ik zoek.exe runde heeft dat een herstelpunt gemaakt maar is mijn herstelpunt van 29/03/2015 verdwenen.

Misschien dat dit mijn probleem was: nieuwe herstelpunten doen de oude verdwijnen.

Daarna heb ik handmatig een herstelpunt gemaakt en niets is verdwenen.

Dan heb ik een programma geinstalleerd (en dus herstelpunt)en niets is verdwenen.

Dan heb ik een update geinstalleerd (en dus herstelpunt) en niets is verdwenen.

Dus nu heb ik al mijn herstelpunten nog.

Geplaatst:

Ik heb een scan gedaan van mijn laptop met mijn Kasperky anti virus.Er zijn geen bedreigingen ontdekt.

Daarna heb ik nog eens gecheckt hoe het zat met mijn herstelpunt en wat blijkt: mijn 4 herstelpunten zijn verdwenen!

Ik heb geen herstelpunten meer.

Ik wou de ingestelde max schijfruimte voor herstelpunten nog eens nagaan en zag dan dat herstelpunten uitgeshakeld was.De max schijfruimte stond op 0.

Infeite is de situatie nog verslecht:nu zijn niet alleen herstelpunten verdwenen maar is herstelpunten ook uitgeschakeld.

Ik kan moeilijk geloven dat dat door mijn scan is.

Voorlopig zag het er nochtans goed uit.

Ik weet niet of je hier iets kan mee doen maar ik heb 2 printscreens van de processen van taakbeheer toegevoegd.

post-24860-0-29139400-1427833490_thumb.p

post-24860-0-87631000-1427833510_thumb.p

Geplaatst:

Download 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Service Scanner naar het bureaublad.

Farbar Service Scanner uitvoeren

• Dubbelklik op FSS.exe om de tool te starten.
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht
Geplaatst:

in windows 7 is er blijkbaar geen service systeemherstel maar wel een service volume shadow copy.

mijn 4 herstelpunten zijn terug verdwenen maar nu is herstelpunt wel niet uitgeschakeld.

ik heb de log file toegevoegd.

FSS.txt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.