Ga naar inhoud

zwart scherm

guidobos

Aanbevolen berichten

Hi,

Zoals u weet heb ik een nieuwe harde schijf over een maand laten zetten,ook werd er een nieuwe Windows 7 gezet, maar het zwart scherm dat hebben ze niet nagekeken, het is wel raar dat hij nu normaal start en alles goed gaat,als hij het niet doet en start in veilige modus deze ook normaal start, maar als hij in slaapstand komt, blijft het beeld zwart. En krijg deze niet open of ik moet deze zonder stroom zetten.en start hij in F1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hi,

Zoals u weet heb ik een nieuwe harde schijf over een maand laten zetten,ook werd er een nieuwe Windows 7 gezet, maar het zwart scherm dat hebben ze niet nagekeken

Dat wist ik niet, en had je toen ook al te kampen met dat "zwart scherm" probleem?

Kijk de datum en tijd eens na. Staat die juist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat nu,?

De hersteller  aan zijn oren trekken !

Ik begrijp niet dat men een computer aflevert zonder dat alle problemen opgelost zijn.

Er van uitgaande dat de hersteller een schone installatie van Windows 7 heeft uitgevoerd dan denk ik dat we mogen besluiten dat de videokaart (chip) niet OK is. Die nieuwe harde schijf zijn dus verloren kosten die je gemaakt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi guidobos,

Maak even een nieuw Speccy logje voor me aan en plaats de link in je volgende bericht, zo bestaat er geen twijfel over wat er nu precies op je systeem geinstalleerd is.

Ga via Start naar Configuratiescherm -> Programma's en onderdelen en maak dan eens een screenshot van alle geinstalleerde programma's.

Hoe je een screenshot maakt met het knipprogramma is Windows 7 lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.