Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nieuwe laptop, maar paswoorded W Vista

MikeyO

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb net een laptop bij media markt gekocht.

Het was de laatste dus het is een show model.

Maar nu hebben ze de paswoord vergeten weg te halen en tja die weet ik dus niet.

Ik heb in de doos gekeken en de Windows Vista dvd zit er niet in!

Iemand enig idee om dit te verhelpen?

Behalve dan hun bellen voor de paswoord want ze zijn gesloten nu.

Normaal hoort de Windows Vista dvd er toch gewoon bij te zitten of doen ze dat tegen woordig niet meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

het beste is gewoon wachten en morgente bellen naar media markt.

vista is r niet misschienis er een recovery op je harde schijf zoals tegenwoordig alle laptop en vaste pc

greetz stigy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opstarten in veilige modus en dan inloggen als administrator deze is meestal zonder paswoord, maak dan een nieuw gebruikers account aan en verwijder het account of het paswoord van het account wat ze in de winkel er op gezet hebben.

Ik zal dit indd eens proberen.

Er zit ook geen recovery dvd/cd bij, alleen een paar boekjes en folder van hp dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was de laatste dus het is een show model.
Het gaat hier dus om een toonmodel. 1 oplossing zou ik zeggen. Een andere eisen aan dezelfde prijs, ook al is het een duurder model.Gaat de verkoper niet akkoord, stap dan naar onthaal en vraag naar zaakvoerder en doe je uitleg. Klant is nog steeds koning. Geen krijgen, er bestaat nog altijd iets als een klachtencentrum of comissie.

En dit kan wel eens van pas komen voor anderen. Koop je een toonmodel, voor je de winkel verlaat, controleren dat je alles hebt wat je moet hebben.

Ik hoop dat je jouw factuur of kasticket nog hebt, indien mogelijk folderaanbieding of dergelijke waarmee je kan bewijzen dat model werd verkocht met voorgeïnstalleerde WINDOWS VISTA versie en recovery CD. Je zeker niet laten doen, op je strepen staan zou ik zeggen. Waar voor je geld zoals men zegt.

Misschien word het mij kwalijk genomen, maar de oplossingen die er geboden werden vind ik niet de ideale oplossing, het is een splinternieuwe laptop aangekocht in winkel, en geen tweedehands ergens op een beurs of dergelijke aangekocht.

Sna niet waarom want eer je een laptop aanraak daar staan ze al achter je reet
Ik snap dat wel hoor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier dus om een toonmodel. 1 oplossing zou ik zeggen. Een andere eisen aan dezelfde prijs, ook al is het een duurder model. Klant is nog steeds koning. Geen krijgen, er bestaat nog altijd iets als een klachtencentrum of comissie.

En dit kan wel eens van pas komen voor anderen. Koop je een toonmodel, voor je de winkel verlaat, controleren dat je alles hebt wat je moet hebben.

Ik hoop dat je jouw factuur of kasticket nog hebt, indien mogelijk folderaanbieding of dergelijke waarmee je kan bewijzen dat model werd verkocht met voorgeïnstalleerde WINDOWS VISTA versie en recovery CD. Je zeker niet laten doen, op je strepen staan zou ik zeggen.

Ja indd, een toon/show model.

Ik heb heb rond half 9 gekocht bon alles zit er bij.

Toen hij hem inpakte vroeg ik nog weet je nu zeker alles er bij zit, zij hij nog ja dat weet ik zeker.

Zijn naam sta ook op de bon.

En indd, later keek ik rond en ik heb gewoon betaalt voor het ding wat hij kost, en geen cent minder, tis omdat hij nog goede staat is anders had ik daar eigenlijk gaan over klagen want wie weet hoelang hij al niet aan sta bij hun.

Zekers 100 mensen hadde al de webcam geprobeert zag ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog even over die recovery cd, wat ik begrijp uit postje van: stigy.

Dat een recovery cd tegenwoordig op een laptop zit, nou zat ik rond te kijken als gast.

Enigste wat je kan als gast, ze hebben zelfs niet gast toestemming gegeven internet op te gaan.

En ik zag wel bij me harde schijf iets staan met de naam Recovery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik zag wel bij me harde schijf iets staan met de naam Recovery.
Inderdaad, is een voorgeïnstalleerde backup van de recovery. Staat tegenwoordig op elke nieuwe PC met VISTA versie. Voor mij doe je jouw ding hoor. Als men merkt dat jij reeds geprobeerd hebt om probleem te verhelpen, ben je wel volledig jouw waarborg kwijt, niet enkel op de software, ook op de hardware.

Als jij een nieuwe wagen koopt, een toonmodel, je komt thuis, en hebt een platte batterij. Je gaat trachten batterij op te laden, en lukt je niet, batterij is blijkbaar stuk. Waarborg kwijt, je moest de garagist of verkoper maar op hoogte gebracht hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.