Ga naar inhoud

Foutmelding Internet

jetske

Aanbevolen berichten

Ik heb geen geduld en dus kan ik het ook niet verliezen ;)

Het logje is goed gegaan.

Nu nog even kijken wat er allemaal in staat en wat we er kunnen of moeten mee doen.

Je gebruikt nog een oude versie van Firefox.

Je kan de nieuwste versie hier downloaden.

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren, door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen bij mij niet en bij de man niet .

Dus het zal wel verholpen zijn nu denk ik .

Weet u wat het nu was ? .

Wat ik wel de laatste dagen krijg een melding dat een ander programma de pc vraag om van zoekmachine te veranderen iets van BING of zo iets .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen dat weet ik niet maar ik ga dat zeker nog wel eens nagaan .

Ik moet wel erbij zeggen omdat ik die problemen had met IE  heb ik GOOGLE CHROOM  afgehaald .

Omdat ik hoorde dat die beter was als de IE , en minder kans op als die rotzooi waar IE wel mee te kampen heeft .

Maar die werkt heel anders he .Alleen al daarom zou ik IE houden omdat mijn man een gewoonte dier is :).

Toch stel ik me zelf de vraag welke is beter en om welke reden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen die persé IE willen gebruiken, kunnen we natuurlijk niet tegen houden maar Chrome is inderdaad sneller en veiliger dan IE.

Wat ik wel de laatste dagen krijg een melding dat een ander programma de pc vraag om van zoekmachine te veranderen iets van BING of zo iets .

Als deze vraag nog eens komt, kan je er dan een afbeelding van maken en deze in een volgend bericht plaatsen?
Een afbeelding kan je maken met het knipprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.