Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hello,

sorry als ik verkeerd zit, maar ik weet niet goed waarheen met vraag.

er bestaan pc's (bvb medion aldi) waar het mogelijk is via een bijgeleverde cd/dvd om bij panne de pc terug te brengen naar "fabrieksinstellingen".

ik zou dat ook willen instellen op mijn pc maar ik heb totaal geen gedacht hoe dat te doen.

weet iemand waar ik daarover inlichtingen kan vinden?

groeten

Geplaatst:

Normaal staat de procedure om terug te keren naar de fabrieksinstellingen wel beschreven in de handleiding.

Die handleiding zal waarschijnlijk ergens op de pc zelf staan.

Als je de handleiding niet kan vinden, geef dan het merk, model en juiste type van de pc op.

Dan kunnen we online zoeken naar de handleiding.

Geplaatst:

aan kweezie wabbit,

bedankt voor je respons, maar mijn pc heeft geen merk of wat dan ook, werd door de verkoper in elkaar gestoken in samenspraak met mezelf.

mijn vraag was enkel om te weten hoe ik zelf een fabrieksherstel zou kunnen maken.

groeten

grijzegeus

Geplaatst:

Aangezien de pc niet van een bepaalde fabriek komt, zijn er geen fabrieksinstellingen en kan je die dus ook niet terugzetten.

Wat je wel kan doen, en dat is echt aan te raden, is een image maken van je systeem.

Als er dan problemen zijn, kan je altijd die image terugzetten.

Maak regelmatig een nieuwe image, dan moet je na het terugzetten van de image niet te veel updates opnieuw doen.

Met de meeste backup programma's kan je ook een image maken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.