Ga naar inhoud

layout inbox

peterbb

Aanbevolen berichten

Ik ga er maar even van uit dat jij twee willekeurige afbeeldingen van Outlook van internet hebt geplukt.

Het venster van Outlook bestaat uit 3 kolommen.

Van links naar rechts: 1. de mappenlijst; 2. de lijst met berichten; 3. het leesvenster.

Het lijkt erop dat jij wilt dat de derde kolom (het leesvenster) weer een stuk breder wordt. Klopt dat?

Dat is erg makkelijk te realiseren.

Tussen de tweede en derde kolom zie je een verticale lijn staan.

Ga met de muis naar die verticale lijn. Zodra je die verticale lijn aanraakt, verandert de  cursor of muisaanwijzer (de pijl) in een dubbele pijl:

551d53c0c0e66-dubbele_pijl_in_Outlook.jp

Op dat moment druk je de linker muisknop in. Je houdt die ingedrukt terwijl je de muis wat naar links beweegt.

Op die manier maak je het leesvenster breder.

Zo werkt het althans in Outlook 2007. En waarschijnlijk ook in alle andere versies van Outlook. Probeer maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde eigenlijk hoe ik 2 de lijst met berichten weer het zelfde kreeg zoals op de andere foto.

Maar toch, dankzij je bericht heb ik het gevonden, want door het een beetje op te schuiven zoals je beschrijft, word het weer het zelfde, dat zal ik wel zonder te weten per  ongeluk gedaan hebben toen het ineens zo stond.

Hartelijk bedank voor de informatie.

aangepast door peterbb
Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan, Peter!

Ik leen nu even de tekst van Super Moderator Asus:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

De knop Modereer onderwerp vind je bovenaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.