Ga naar inhoud

Probleem marges

pietervdb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Voor mijn masterthesis ben ik begonnen met de opmaak van het document. Nu heb ik een probleem met de marges van het document. Rechts is er veel te veel wit marges. Nu wil ik de standaard instellingen van de marges terug instellen (links en rechts 2,5 cm), maar dan komt er volgende foutmelding: "doordat de linkermarge groter is geworden, is de eerste kolom te smal in sommige secties die kolommen met ongelijke tussenruimten hebben. Ik krijg dit probleem maar niet opgelost. Ik maak gebruik van Microsoft Office Word 2013. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem al gevonden. Blijkbaar lag het aan de bijlage. Die bijlage was een excel bestand dat ik naar pdf omgezet heb en dan naar word. Daarna heb ik het word bestand geplakt in mijn thesis. Dat zorgde ervoor dat de marges versprongen. Nu heb ik gewoon rechtstreeks uit het excel bestand gekopieerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.