Ga naar inhoud

Traagheid Laptop

Aanbevolen berichten

Hallo Kape

Ik heb het programma gedraaid maar het DVD/CD station wordt nog niet herkend. Kan hij stuk zijn?  Maandag deed hij het nog. Ik ben alleen bezig geweest om data op een CD te zetten en dat was gelukt. De controle of het erop stond ging ook nog. Maar Dinsdag niet meer.

gr Ebonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even bekeken: op zondag 19 april heb je het idee dat alles weer OK is, op maandag 20 april deed hij het nog en op dinsdag 21 april niet meer. Kijk dan eerst eens bij Systeemherstel of je een herstelpunt hebt van zondag of maandag ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die herstelschijf van juni 2014 zal je vermoedelijk veel te veel nieuwe downloads moeten bijwerken, dat is wel een hele oude image van je systeem.

Via je computer zie je het station wel. Bedoel je daarmee in "Deze Computer" ? Of ergens anders ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een aantal dingen geprobeerd en nu doet het DVD/CD  weer.

Systeem herstel kon ik ook niet meer maken. Nu weer wel!!!  De printer werd niet meer herkend opnieuw geïnstalleerd, werkt weer. 

Het dvd/cd station wordt ook weer herkend. Ik moet wel zeggen dat het ook wel eens weigert. Opnieuw opstarten een dan doet hij het weer wel. 

De laptop is wel weer normaal.. Ik denk dat ik het maar zo laat en maar even afwachten.

gr Ebonny

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, dan laten we het daar voorlopig bij. Je mag wel de gebruikte tools nog verwijderen van je PC:

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Daarna mag je dit topic afsluiten door bovenaan te tokkelen op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten". Succes verder met de PC !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.