Ga naar inhoud

[OPGELOST] mogelijks virus?

Gast Lambo

Aanbevolen berichten

Kape,

ik heb het kunnen herstellen via een systeemherstel door bij het opstarten in de veilige modus van Windows op te starten (F8 indrukken bij opstarten). Op een bepaald moment krijg je een venster met tekst waar je ja of nee kunt kiezen. Bij nee, start hij het systeemherstel op (staat ook in het tekstboxje). Dit heb ik gedaan naar een punt van enkele weken geleden, toen er nog zeker geen problemen waren, en bij het heropstarten na het systeemherstel was alles weer in orde en hebben alle programma's hun normale icoon terug alsook hun .exe bestand ipv lnk.

Blijkbaar heeft mijn vader een nieuwe versie van Norton willen installeren waarbij eerst de oude moest verwijderd worden. Vermoedelijk is het daar fout gelopen...

Hopelijk kun je ook verder met de pc die jij nog bij je hebt staan.

groet,

Lambo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar heeft mijn vader een nieuwe versie van Norton willen installeren waarbij eerst de oude moest verwijderd worden. Vermoedelijk is het daar fout gelopen... Hopelijk kun je ook verder met de pc die jij nog bij je hebt staan.
Hartelijk dank voor deze info. Eén ding is al zeker gelijklopend ... ook op deze PC is het misgelopen met het verwijderen van een oude Nortonversie. Maar het andere deel van het verhaal - systeemherstel - lukt op deze PC niet. We zoeken nog wat verder :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.