Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan je nog eens een speccy logje maken en de link plaatsen?

Start Speccy op en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

Dan kunnen we de services eens onder de loep nemen en daar missschien nog wat in snoeien.

Geplaatst:

Gebruik je wel eens bluetooth op de pc?

Indien niet, kan je deze service ook uitschakelen.

Ga naar start, typ services in het zoekvak en druk enter.

Zoek dan naar Bluetooth Service en dubbelklik er op.

Stel het opstattype in op uitgeschakeld en klik OK.

Zoek dan Bluetooth Support Service en schakel deze ook uit.

Zoek dan naar deze services en zet het opstarttype op handmatig.

Function Discovery Provider Host

Function Discovery Resource Publication

Tablet PC Input Service

Daarna alle vensters sluiten en de pc herstarten.

Geeft dit enige vernadering in het gedrag van de laptop?

Geplaatst:

Hallo,

De services heb ik uitgezet, maar ik merk geen verschil. als de computer opstart is-ie een kwartier van slag, meteen een fysiek geheugengebuik van 97%. Daarna richting 80% maar dan is er eigenlijk nog niks te beginnen. Alle programma's duren eindeloos voordat ze zijn opgestart.

Heel frustrerend...

Geplaatst:

Ik zou toch nog iets willen proberen.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1
Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.
3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.
4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Voeg dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) als bijlage toe aan je volgende bericht.

Geplaatst:

Open een nieuw kladblokbestand.

Kopieer en plak daarin de onderstaande vetgedrukte tekst.

registry::
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce]
"AvgUninstallURL"=-

Sla dit bestand op je bureaublad op als CFScript

Sleep CFScript.txt in ComboFix.exe
Dit zal ComboFix doen herstarten. Start opnieuw op als dat gevraagd wordt.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Post na herstart de inhoud van de Combofix.txt in je volgende bericht

Geplaatst:

Hallo,

Hierbij het logje.

Firefox loopt voortdurend vast, bijvoorbeeld als ik in gmail een berichtje typ. Uiteindelijk komt er dan een berichtje met iets over Shockwave Flash, dat het niet lukt ofzo. En ik krijg ook wel eens het bericht dat een script het niet doet...

logje.txt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.