Ga naar inhoud

[OPGELOST] Onderhoudscentra voor printer(s) HP...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi !

Wie weet er 'n (goed) onderhoudscentrum voor 'n HP-printer (Deskjet 970 CXi)...?

Mijn printer z'n 3 LED's flikkeren alle 3 tegelijk, volgens internet (HP-site) heeft hij dus "onderhoud" nodig...

Alle cartridges zijn nog "vol".

Liefst (als het effe kan) omgeving GENT/DRONGEN (9031).

Zoniet doe ik zoals quasi iedereen in deze consumptiemaatschappij & kieper ik 'm in de vuilnisbak (containerpark) & koop ik 'n nieuwe...

Dit zou wel zonde zijn, gezien ik 'm nieuw >200€ betaald heb (+/-4 jaar geleden) & nog genoeg voorraad cartridges (voor deze printer) heb.

Op voorhand dank voor de benodigde info !

Nog 'n fijn oudejaar & 'n nog fijner nieuwjaar !!!

Grtz (groeten), Herman.

Geplaatst:

"onderhoud" aan een printer geef je zelf hoor ;)

bij configuratiescherm naar je printer gaan, de eigenschappen ervan opvragen en dan op het einde bij het tabblad onderhoud eens alle drie de mogelijkheden overlopen, en je cardridges staan weer mooi uitgelijnd & klaar voor 4 jaar probleemloos printen ;)

ik kan je nu niet zeggen hoe het er exact uitziet, heb geen pc met een HP printer voor m'n neus staan ;)

Geplaatst:

Hoi !

Reeds bedankt voor de goede raad...

Doch...

CD's zijn met (oa) Win 98 & C°...

Software voor XP stond op de HP-site.

En neen... géén "onderhoud"-submap via configuratiescherm/printers te zien...

Op de site van HP staat héél specifiek (voor deze printer) dat ingeval van deze "error" er wel degelijk "onderhoud" nodig is...

Printercartridge uitlijnen & zo kende ik reeds...

De printer blijft geblokkeert staan aan de rechterzijde met de "kerstboomverlichting" aan (simultaan flikkeren van de 3 LED's).

Gelukkig waren (bijna) alle kerst- & nieuwjaarskaarten reeds geprint...

De printer heeft "de geest gegeven" nadat ik de enveloppes geprint had...

Andere (goede) raad...?

Of 'n adres van 'n onderhoudscentrum in de buurt van 9031 Gent/Drongen...?

Grtz (groeten), Herman.

Geplaatst:

ik zou niet aan echt onderhoud doen.

Een printer die overeenkomt met wat jij hebt komt nu op een euro of 50, daar waar je in "onderhoud" een pak meer zal betalen...

Wil je printer niets meer printen?

Geplaatst:

Hoi !

Toch nog effe positief nieuws in deze eindejaarsperiode...

Ik heb als "laatste red-methode" volgend testje gedaan:

Lààààààààng alle 3 de knoppen (aan/uit, bladaanvoer & print-annulatie) samen ingedrukt gehouden...:pcguru:

Resultaat: mijn printer doet het opnieuw perfect...!!!

Deze werkwijze doet dus blijkbaar 'n "reset"...

Dus, mocht je nog iemand tegenkomen (op de site of elders), die hetzelfde probleem zou hebben, bij dezelfde soort printer (hoe groot is de kans...), dan ken je het antwoord reeds... xD

Nog 'n fijn eindejaar gewenst !

Grtz (groeten), Herman.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.