Ga naar inhoud

De uitgebreide kenmerken zijn inconsistent

Thedarkness

Aanbevolen berichten

Heb al redelijk wat geprobeerd maar wou het nu ook eens van andere collega's horen of er eventueel nog andere oplossingen zijn...

Sinds enkele weken, zonder enige aanleiding, kan ik een heleboel (vooral admin)zaken niet meer uitvoeren op mijn laptop. Kan geen systeemherstel meer uitvoeren, kan niets meer downloaden, kan geen cmd als admin meer gebruiken, noem maar op... Telkens krijg ik de melding "de uitgebreide kenmerken zijn inconsistent". Ik veronderstel dus dat op een of andere manier de systeembestanden van Windows beschadigd zijn geraakt maar kan dus ook geen integriteitscontrole ( sfc /scannow ) meer uitvoeren om dit te testen.

Is een fabrieksherstel nog de enige optie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuseer voor het late antwoord ! 

Probleem is opgelost ondertussen. Weet niet wat er gebeurd is maar het probleem lag wel wel degelijk bij de beschadiging van een aantal Windows-bestanden. Heb een back-up van mijn gegevens gemaakt en mijn laptop terug naar fabrieksherstelling geplaatst.

In ieder geval toch bedankt ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.